Re: Alfa Romeo Milano (149)
Heeft iemand eigenlijk een beetje een idee wanneer deze voorgesteld wordt? Want toen ik nog voor Fiat werkte, was het voorzien voor april dit jaar... En daar we dat nu toch al paar maandjes gepasseerd zijn
Greetz, XXX
_________________ It's like winkin' at a boy in the dark... You know you're doing it, but nobody else does!
19 Jun 2009, 14:36
TDI
Webmaster AutoScoops.be
Muad'Dib wrote:
Heeft iemand eigenlijk een beetje een idee wanneer deze voorgesteld wordt? Want toen ik nog voor Fiat werkte, was het voorzien voor april dit jaar... En daar we dat nu toch al paar maandjes gepasseerd zijn
Greetz, XXX
Ze beginnen volgend jaar pas met de productie, dus dat duurt nog wel even. Ook de nieuwe Ypsilon komt later.
Muad'Dib wrote:
Greetz, XXX
Volgens de laatste berichten zou de voorstelling zijn in Frankfurt (of in het slechtste geval Geneve). Laatste impressie:
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum